Puheenjohtajan palsta

KESÄÄ KOHTI !

Kylmässä keväässä on saatu koronan lisäksi kärvistellä. Tuo korona on myöskin jähmettänyt järjestötoimintaa melkoisesti, niin meillä kuin muuallakin. Monta hyvää esitelmää on meilläkin odottamassa tilanteen selkenemistä.

Niin liiton kuin piirimmekin sääntömääräiset kokoukset on jouduttu pitämään etänä, teams-yhteyksin.

Hallituksen kokouksia olemme pystyneet vähin pitämään niin, että asiat on saatu rullaamaan. Hallituksen kokouksella mm korvattiin sääntömääräinen kevätkokous.

Että emme aivan jämähtäisi paikoillemme, emmekä vieraantuisi toisistamme, päätti hallitus, että kokoonnumme Vuokon rantaan Tuomaalaan keskiviikkona toukokuun 26 päivänä.

Lähtö on Seurakuntakodin parkkipaikalta klo 10, kimppakyydein.

Erillinen kutsu jaetaan vielä loppukuussa.

Ohjelmassa on paljon rentoa ulkonaoloa sään suosiessa. Vuokko on luvannut pitää huolta ruumiin hyvinvoinnissta ja me keräämme pienen osallistumismaksun (4-5 €).

Ilmoittautumista kevätpäiväämme ei ole, vaan toivomme jäseniä mahdollisimman monilukuisesti mukaan.

Hyvää keväänjatkoa ja pitäkää huoli Itsestänne ja Toisistanne !

Heikki