Tietoa meistä

PETÄJÄVEDEN KANSALLISET SENIORIT
Olemme pieni, toimelias yhdistys.

Yhdistyksemme alkaa olla hyvässä keski-iässä, kun neljäs vuosikymmen on menossa.
Elikkä toiminta on vakiintunutta ja runkona ovat säännölliset kuukausikokoukset esitelmineen ja alustuksineen.
Luonto on aina ollut olennainen osa yhdistyksemme toiminnassa. Se on ilmennyt luontoretkinä, marjastus- ja sienireissuina ja pilkkikisoina puutalkoineen.
Yhteistyö on myöskin pienen yhdistyksen voimavara. Eniten yhteistyötä olemme tehneet Läntisen Keski-Suomen senioriopettajien kanssa. Yhteistyö paikkakunnan muiden eläkejärjestöjen on kuulunut toimintaamme. Kunnan vanhusneuvoston työhön olemme osallistuneet aktiivisesti.

Yhdistyksemme on vireästi aikaa ja sen ilmiöitä seuraava, keskusteleva ja kantaa ottava yhteisö.

Olet tervetullut yhdistyksemme toimintaan !

Seuraa kotisivujamme!

Yhdistyksen säännöt