Kuukausikokoukset

Marraskuun kuukausikokous Fingridillä 27.11.2019 Fingrid on suomalaisten kantaverkkoyhtiö, joka turvaa asiakkaille ja yhteiskunnalle varman sähkön.
Fingridin Heikki Porkka ja Pauli Kasen kertoivat yhtiön toiminnasta ja Petäjäveden toimipaikan historiasta.
Kuukausikokous ke 30.10.2019 klo 13 Op:n kerhohuoneella Vanhuspalvelujohtaja Minna Koskinen kertoi Petäjäveden kunnan kotihoidon palveluista ja niiden saatavuudesta.
Kuukausikokous Osuuspankilla 28.8.2019 Aluksi Heikki sytytti kynttilän seurastamme poistuneen jäsenen muistoksi.
Pankinjohtaja Jaakko Ylitalo ja asiakkuusasiantuntija Maria Vuorenmaa kertoivat ajankohtaista pankkiasiaa.
24.4.2019 Kuukausikokouksessa Sinikka Aaltolan kirjallisuusesitelmä "Dostojevskin näkemys kärsimyksestä".
30.1.2019 Kuukausipalaverissa Fil.lis. Eeva-Kaisa Rouhiainen esitelmöi aiheesta "arjen tietoturvallisuus"