Toimintasuunnitelma

Toimintasuunnitelma 2022

Yleistä Vuonna 2022 yhdistyksen toimintaa jatketaan pääosin samoin kuin edellisinä vuosina. Kokoonnutaan kuukausikokouksiin, tehdään luontoretkiä, teatteri- taidenäyttely- ja konserttimatkoja.

Järjestötoiminta

Omat sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset pidetään aikataulujen mukaisesti. Pyritään osallistumaan piirin ja liiton kokouksiin ja koulutuksiin.

Jäsentilaisuudet

Omat kuukausikokoukset pidetään kuukauden viimeisenä keskiviikkona.

Jäsenasiat

Uusia jäseniä pyritään hankkimaan toimintaan mukaan.

Kerhotoiminta

Muistin virkistystoimintaa ylläpidetään kuukausikokouksissa.

Harrastus- ja virkistystoiminta

Pyritään tekemään luontoretkiä. Teatteri- ja konserttimatkoja järjestetään ja osallistutaan Senioriopettajien kanssa yhteisiin matkoihin. Muistetaan merkkipäiviä viettäviä jäseniä. Osallistutaan Keuruun Senioreiden kanssa joululounaalle. Petäjäkodin kuntosalia käytetään kunnon ylläpitämiseen.

Tiedottaminen

Yhdistyksen toiminnasta tiedotetaan omilla jäsentiedotteilla, kokouksissa, yhdistyksen facebook- ja kotisivulla ja Petäjävesi-lehdessä.

Suhteet muihin eläkejärjestöihin

Edustajamme osallistuvat Eläkejärjestöjen neuvottelukunnan kokouksiin ja sen järjestämiin tilaisuuksiin. Edustajamme on myös mukana Petäjäveden Vanhusneuvoston toiminnassa.

Talous Yhdistyksemme rahantuotto tulee muodostumaan kokouksien kahvirahoista ja jäsenmaksujen osuuksista.